lördag 17 mars 2012

Men Hej på er älskade vänner

Kilklackskor - 100% Bomull
Lindex 199 kr


Kapp Ahl Magic jeans med 25% rabatt 375 kr

Igår hade jag en uuuuunderbar dag!
En dag som i princip innehöll allt jag älskar.
Sovmorgon. Märtapromenad i vårväder. Shoppingtur. Hockey (fel lag... men hockey är alltid hockey.)
Färska räkor å aioli. Gott vin. Långa samtal med maken. Lite sex på det. Skön sömn.

Svårslaget. Somnade väldigt sent å känner mej en smula seg idag.
Har lätt för att känna mej bakfull även om jag drack väldigt sparsamt.
Ja ja. Jag kvicknar väl till.

Skor å jeans igår alltså.
Inget av det satt helt hundra men tillräckligt bra för att jag skulle vilja ha det.
Jeansen var otroligt sköna men den utlovade reklamen att Magic gör så man ser 1 stl smalare ut tyckte jag inte stämde. Alls.
Jag gillar jeans som antingen är smala i benslutet eller som har bot cut.
Dessa var helt raka.
Men som sagt, sköna var dom å jag hade inga helsvarta jeans.
Skorna kippar lite. Det brukar så där höga kilklackar göra på mej.
Tårna åker fram av den kraftiga lutningen å då kippar det i hälen.
Gör det inte så på alla?
Snygga vardagsskor hur som haver.
Andra paret vårskor för i år.
Har ni börjat handla vårskor än?

Idag väntar hockey... rätt match den här gångenoch på kvällen hem till vänner på middag.
Kan nog bli rätt så najs det med.
Hur är eran helg?

2 kommentarer:

  1. Japp, jag har beställt vårskor. Ett par jeans converse. Jag tror alla skor i den modellen glappar lite när man går, som du beskriver. Kul med något nytt och härligt med en sådan dag där allt stämmer. Kram, Maria.

    SvaraRadera
  2. Jag är sjuk... :(((( Aptråkigt...

    Men jag hoppas verkligen din helg blir fenomenal!,

    Kramar i mängd

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare