tisdag 13 mars 2012

Come to mama...



Vem säger att man inte kan shoppa bara för att man är lite krasslig?!
Jag kan!
Jag kan allting... utan att åka slalom som Lotta på Bråkmakargatan å Märta brukar säga.
Lätt som en plätt förlängde jag mitt abonemang med 3 (som jag svurit över sååå många gånger) i 24 månader och som tack för hjälpen "fick" jag en Iphone 4s för 349 kr ink allt.

Feels good!
Även om Mini som har en annan billigare smartphone blev väldigt avundsjuk å sur.
"Men du! Nu kan vi ju spela Worldfeud" sa jag glatt.
"Det är ingen som spelar det längre. Det är ute.Alla har tröttnat på den skiten" svarade dottern.

Typiskt!

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Men du! Nu finns det ju ett annat spel som är väldigt inne och beroendeframkallande där man ritar ordet som den andra ska gissa (med hjälp av några bokstäver). Men nu minns jag inte vad det hette och jag vågar inte heller ladda ner det...

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare