onsdag 21 mars 2012

Asta tipsar om mode.



Våren 2012 är färgsprakande vad det gäller modet.
Det finns jeans, toppar och klänningar i alla tänkbara kollörer.
Orange, rosa, turkost.
Här vill jag... dock... höja ett varningens finger. Det KAN bli för mycket.
More is...som alltid... less.
Tänk röda jeans och vit stilren skjorta.
Eller tvärtom.
Röd tröja och ett par nudefärgade tajts.
Se bilden ovan! Du kommer... definitivt... att synas OCH bli ihågkommen.
Själv är jag inte så himla förtjust i ljusa tajts så jag står nog över.

I övrigt inte mycket nytt att förtälja från Astas borg.
Jag har arbetat och det har varit ett helt okej pass. Har dock en gås oplockad med en av mina kollegor men det är inget jag kan eller vill ta här.
Såååå... varför ens nämna det?! Nä hör ni, ingen aning.
Jag mår för övrigt rätt så bra. Känner mej för stunden harmonisk.
Jag hoppas att allt är väl med er oxå?

Sov gott.
Puss/ Asta

5 kommentarer:

  1. Ja, jag var inne i klädaffärer igår i Kalmar. MYCKET, MYCKET pastell!! Som en glassdisk..
    Men så härliga färger!!
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  2. Väldigt härliga färger:)
    Jag mår inte så bra som du kanske sett på bloggen;(

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, det där var...snyggt :-S Jag har numera ett par röd-lila och ett par knallblå jeans och jag känner att där går nog gränsen för hur hipp jag tänker vara i år. Knallrosa och gul och turkos får hamna på någon annan.

    SvaraRadera
  4. Aaahahahahaa vilka jävla brallor. Vet du jag har sett sådana där fast i kroppsfärg/leopardfläckar. Kärringen i fråga hade hängskinkor som bildade en strut ner i själva skåran mot benen. Fy fan säger jag.

    SvaraRadera
  5. Läckra brallor... det blir nog sådana för mig i vår....

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare