torsdag 18 april 2013

Därför. Igen...




 
 

 
 
Ett axplock av kommentarer. På Avpixlat hemsida. Avpixlat som gång på gång stöds av Jimmie Åkesson.
DÄRFÖR... alla ni som undrar varför jag går extra hårt åt Sverigedemokraterna.
DÄRFÖR... alla ni som påstår att man måste respektera allas åsikter och undrar över varför jag talar med ett sånt förakt om Sd och deras väljare men använder en annan ton om övriga politiska motståndare.

Den här typen av artikel... och framför allt, den här typen av kommentarer... skulle man inte kunna hitta tätt sammankletat med något av de andra partierna i sjuklövern.
Eller är det någon som på fullt allvar tror det?????

Ryggradslösa. Empatilösa. Elaka. Fega. Kräk.
Det är vad dom är!

Jag hade samma diskussion på twitter...
Bild: På tal om de hårda och väldigt anonyma skitstövlarna till Sd sympatisörer. Gav samma kritik på twitter. Bha!

Fick ett föga förvånande svar.
Samma stuk här. "Swedensfuture"... hujedamej.
Vill veta mitt namn... men lämnar självfallet inte sitt eget.
Så mycket ballar har han inte.
Uppenbart.

Vet ni vad? Jag lever hundra gånger hellre i ett land där det finns somalier som dessvärre aldrig kommer i arbete och som "vi får försörja" hela hans liv, jag lever hundra gånger hellre i ett land med böneutrop i någon enstaka stad och där kvinnor om de vill får gå i slöja.
Hundra gånger hellre än delar mitt land med sånt här avskum.
Dessa... tuffa pojkar ovan, eller ska jag kalla dem hen... passar inte in i mitt Sverige, i svensk kultur.
Sverige är ett öppensinnat, generöst och hjälpande land.
Har alltid varit, så länge vi har haft det bra ställt och inte själva flydde i tusentals.
Ni... anonyma patrask... hör inte hit. Ni passar inte in här.
90% av svenskarna... drygt... tycker inte som ni. Delar inte era åsikter.
Så som ni brukar säga "packa väskan och flytta om det inte passar er."

Sverigedemokraternas "nolltolerans mot rasism" betyder så klart ingenting.
Hade den gjort det så hade de agerat på en mängd vis.
Bland annat så hade tex Ekeroth och Almqvist åkt ur partiet.
Bland annat så hade de tydligt tagit sin hand från Avpixlat där sådan här skit skrivs dagligen istället för att säga att Avpixlat fyller sin funktion på ett bra sätt.
Sverigedemokraterna ÄR inte ett parti som alla andra.
De skall inte behandlas som ett parti som alla andra.
De är fascister. De är rasister. En del av dem är nazister.
Å sen alla dessa missnöjda väljare som "protesterar" genom att rösta på Sd?
Va fan är det?
Frottera sej med sån här illaluktande smörja för att hämnas på Löfven eller Reinfeldh?
Rösta blankt då för fan. Eller stanna hemma.

Bha.

Asta

2 kommentarer:

  1. Heja dig! Jag tror det är jätteviktigt med den här sortens inlägg och du är modig som står upp för dig själv och även oss andra genom att vara så rak.
    Inte låter rädslan ta över eller backar.
    Du gör skillnad. Många kramar!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare