måndag 15 april 2013

Önskelista till mina nära å kära när jag fyller år.


1.) Presentkort på Kicks (allt mitt smink är typ slut samtidigt)


2.) Presentkort från Kullens (Alla mina skor är typ uppätna)



3.) Topp från HM i grönt (Har redan linnet i 2 andra färgställningar, älskar det)



4.) Iphoneskal med eget motiv



5.) Porträtt på mina barn



6.) Cykel


7.) Scarves från KappAhl
Grön Scarves, Vävd lång grön scarves med stjärnmö...

8.) Denna bild som stor förstoring inramad



9.) Fina smycken (Dessa från katts.se som har hur mkt fint som helst)


Klicka för att förstora bilden



 Klicka för att förstora bilden

 10.) Cool dörrmatta



11.) Besöka varghägn


Puss/ Asta


1 kommentar:

  1. Tyckte jag var bra - att få en lista!!! *leeer* Och väldigt förnuftiga saker må jag säga!! Kramar och krya på dig

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare