måndag 13 januari 2014

Delvis stulen lista


1. Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon. 

 

2. Om jag skulle tatuera in en bit av en låttext så skulle det vara"Har du hittat rätt, kan du höra ditt skratt, kan du leva vid en brant med ena foten över kanten."

3. En grej jag skulle vilja lära mej
Välja mina strider. Prata engelska obehindrat.

4. Det bästa snackset är
Chips i de flesta former men kanske allra helst lantchips med smak av cheddar

5. Dagens boktips
Om du vill bli road, vad som helst av Jonathan Tropper.
Om du vill ha nåt djupare kan jag rekommendera boken jag läser nu "Och bergen svarade."

6. Om jag skulle hångla upp en författare skulle jag välja
För en kväll bara? Paulo Roberto tror jag.

7. En grej jag vill vänja mej av med
Massor. Insomningstabletter och min bristande karaktär.
Maken emellanåt :)

8. En vardagsbild där jag tycker att jag är fin

 

9. En bild där jag tycker att jag är mindre fin

 

10. Strax så ska jag
Å jag vet inte?! Lacka om naglarna? Fortsätta brodera? (har redan gjort det i timmar)
Klippa hundens klor? Lägga mej å läsa? Dessa svåra val vi ställs för i livet.

11. Detta måste du se på tv
Ser rasande lite på tv, nästan bara hockey. Har till och med lyckats missa alla avsnitt av Stjärnorna på slottet i år, det som jag äääälskar.

12. Detta måste du höra på radio
Nästan vad som helst på P1. Har alltid på P1 i bilen. Om jag inte lyssnar på Lotta Bromé förstås som är bäst alla kategorier.

Häng på vet ja. I eget inlägg eller som kommentar. Jaaa, du i Höör får oxå vara med.

Puss/ Asta


2 kommentarer:

  1. Skrattar gott åt ditt svar på fråga 10... Jag kopierar den och ser när jag kan göra den...

    SvaraRadera
  2. Såååå FIN bild på Dig, riktigt levande!

    Ha en fin dag
    Sara

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare