torsdag 2 januari 2014

Heta drömmar om starka armar å en söt klänning


Ellos Casual Klänning

Den här klänningen vill jag ha å vara snygg i till sommaren.
Det är väldigt mycket Asta över den. Eller ja, omlottklänningar smickrar de flesta figurer.
Jag tar förgivet att tuttarna ingår?!
Försökte beställa hem den igår från Ellos men hade glömt mitt lösenord och när de skrev att de skickat ett nytt så kom det ändå inget.
Kanske var det inte meningen (nu i svinfattiga januari) eller så får jag helt enkelt anstränga mej hårdare.

Jag är trött!
Maken å jag ligger å knör i en 1,20 säng fortfarande. Det är hundra gånger värre än när jag låg på 90 madrassen i köket. Vi morrar å gläfser åt varann hela nätterna.
Dessutom drack jag flera glas vin igår och la mej sent.
När jag är trött blir jag lätt lite deppig och lite mer missmodig kring allting.
Jag skulle kunna göra slut med alla jag känner typ.

Har börjat med 5:2 dieten. Som egentligen inte är en diet utan ett sätt att leva.
En grundinställning i att det för den mänskliga kroppen inte är naturligt med en strid ström av föda.
Vi får se om jag fixar det. Har hittills tagit mej igenom 2 fastedagar och lite lätt dum i huvudet blir man jag framåt eftermiddagen. Det tar någon sekund el två innan jag förstår vad folk säger till mej, jag glömmer bort, blir disträ.
Idag är det f-dag igen. Å jobb. Ni är varnade!
Nej, jag lovar inte att detta är min grej eller att jag ska hålla fast vid det tills jag är 80.
Har en parmiddag inbokad till helgen och efter det ska jag ta några vita veckor.
För att rena kroppen. Få lite mer energi.

Var det någon som såg på Agnetas nyårskarameller igår?
Småkul.
Men gud vad hon är snygg ändå Sjödin. Hon håller stilen må jag säga.
Framför allt imponerades jag av hennes armar.
Hon ser så stark å så sund ut.
Det vill jag oxå göra. Inte slank och inte mager utan så där powerful.
Även om jag kanske inte kommer se ut som Agneta Sjödin när året är slut så har jag som mål att bli starkare och mer fit än vad jag är nu.

Se där ja. Då har jag producerat årets första nonsensinlägg.
Well, bloggen kan inte bara handla om Sd ju.
Å det är så här jag är.
Ibland olidligt djup. Filosofisk eller politiskt korrekt.
Ibland ungefär lika ytlig och självupptagen.
Kontrasternas kvinna.
Som de flesta av oss kanske.

Vad gör ni idag?

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare