fredag 6 april 2012

Såg på Let's Dance ikväll...


... Det är inte grej egentligen men ungefär vad jag orkade med ikväll.
Å så var jag förstås lite nyfiken på det där arslet.
Anton Hyséns omtalade bakdel.
Å jo då. Den var inte dum.
Hela pojken är ju söt som socker.
"Lillebror" och jag brukar inte ha samma smak på karlar men här tror jag faktiskt att vi skulle kunna enas om att Anton är ögongodis av stora mått.
För ung, för perfekt för att bli intressant, för... bög men vadå, jag tittar ju bara.
Det är ju inte precis så att tanten tror sej ha en chans där.

Annars måste jag säga att mitt hjärta slår hårt för Camilla Henemark.
Jag ömmar för henne.
En kvinna som haft allt... pengar, talang, framgång.
Allt togs ifrån henne. Eller sumpade hon.
Beroende på hur man ser det.
Missbruk och psykisk sjukdom ställde hur som helst till det för henne.
Tog henne från toppen till botten.
Från firad stjärna och kungens älskarinna till utblottad och hemlös.
Tystnaden bröts bara då å då av skandal löp.
Nu på väg tillbaka.
Tillbaka till att leva och inte bara överleva. Tillbaka, kämpandes, med att vinna sin egen respekt.
Jag blev tårögd när jag såg hennes kämpande. Tårögd av att se hennes mammas stolthet.
Jag tror jag ska ta å skriva ett brev till henne.

Camilla Henemarks resa är för mej mkt mer intressant än Camilla Läckbergs felfria dans eller PernillaaWahlgrens fantastiska kropp.
Henemark... det är på riktigt!

Serni Let's Dance?

Puss/ Asta

6 kommentarer:

  1. *ler* jodå, vi tittar på Let's Dance - killarna älskar det. Tycker också att Henemark är intressant.

    SvaraRadera
  2. tycker ni??? jag tycker hon mest är patetisk, men jag är väl fördomsfull!!!

    SvaraRadera
  3. Nej jag ser inte Let's dance, men jag håller med dig om Camilla. Hon har haft det hårt som fan. Bara för att man råka vara känd så är man ju inte stålmannen.

    Läckberg... har du sett "Stinky" i Mumin? =D

    SvaraRadera
  4. Annars tror jag att Anton och Tobias är lite "into each other". Du läste det här först :-)

    SvaraRadera
  5. Nja, har inte kollat de senaste omgångarna, men i går kollade jag ett litet tag, främst för att jag har en rejäl softspot för la Camilla, hon är värd all beundran och jag hoppas hon blir kvar länge!

    SvaraRadera
  6. Jag tyckte synd om henne i 1a programmet i den gräsliga klänningen o hemska håruppsättningen. I fre strålade hon o var jätteglad. Vilken skillnad!!
    Ha en god fortsättning på Påsken!!
    *sss*... håller med din son ang vädret... :)

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare