onsdag 4 april 2012

Våren i bilder hos oss idag

Åhh, vad härligt det är med våren som har återvänt.
Min sjuka håller så smått på att ge sej. Visst hostar jag än nu, men jag känner hopp om livet.

Här är min lilla trädgårdsmästare i full gång med vårarbetet. Att GRÄVA, det är Aoch O.



Därefter kan man känna sej så här nöjd ungefär. Men, allt måste ju så klart förbättras dagen därpå.


 Här är mitt lilla bidrag till våren. Ett ris. Minus vatten för nu ska vi inte reta kroppen i onödan.


 Detta är vansinnigt intressant. En ögonblicksbild skulle man kunna säga.
Märtas mat. Royal Canin Maxi Senseble med Vapnö vispgrädde


Tittut säger vi. Märta å jag är i lektagen å då ser vi så här härligt lyckliga ut.


Ja, ni ser. En riktig kamphund är det jag har. Farlig som attans (om hon får säga det själv.)
Själv säger jag söt som socker...

Puss/ Asta

4 kommentarer:

  1. Ha haaa vilka härliga bilder. Vi skrattade gott åt grävbilden där man bara ser baken på din skatt. =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pipan. Visst är det den sötaste bak du har sett?!

      Radera
  2. Annelimärta eller Märtaanneli? man kan se att ni är sammansvetsad!
    Glad Påsk å Kram.

    Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Sara. Vi är ett. Hon å jag. Utan varann är vi bara halva. Okompletta. Inte alla finner sin själsfrände. Men det har vi gjort :)

      Radera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare