onsdag 18 april 2012

Underbart



Hostan har inte ebbat ut när nästa utmaning av humöret drabbar mej.
Diarré.
Ja, vad ska jag säga. Det kommer oväntat, det kommer tätt, så fort jag ätit om inte annat och det luktar helt vedervärdigt men annars är det ok.
Jag är inte förstoppad i alla fall.
Å jag ber alla äckelmagade, "icke inom sjukvården" människor om ursäkt för detaljerna.

Faktiskt får ni skylla er lite själva. Åtminstone ni bloggare som är anslutna till facebookgruppen "Bloggisar" där jag faktiskt bad om inspiration å tips men inte fick några. Då blir det så här, då skriver jag om det som händer i mitt liv.
Eller i min bak om ni hellre vill uttycka det så.

Man skulle kunna tro att jag är svårt leversjuk. Har Hepatit eller nåt annat elakt. Alkoholöverkonsumtion är en annan käck gissning.
Hudkostymen är nämligen gul på mej.
Men det är bara jag som kört gul  brun utan sol.
Jag satt nämligen härom dagen och inspekterade mina vita ben med svart lurv på.
Rakar ogärna benen på vintern eftersom det ger mej klåda.
Herre gud så vita ben jag har. Det är läskigt att man kan bli så jäkla blek.
Nästan genomskinlig i huden liksom. Med svarta strå då. Å lite ytliga småskorpor efter att jag rivit mej på smalbenen.
Grrr... sexy mama.
Så jag smorde på. Trots att jag hatar lukten av bus produkter.
Det luktar ingrodd skit.
Jag vaknade flera gånger i natt av min egen stank!
Å nej, det var inte för att jag inte hunnit till toa det var Dove's bus för mörk hy.
Jag vet inte precis om det blev snyggare med gula ben.
Lite kanske...
Fastde gula handflatorna är definitivt ett minus. Ser helt sjukt ut.
Rakat benen har jag oxå gjort.
Men som sagt... så jävla mycket ärtigare är inte dagsformen.

Puss/ Asta

4 kommentarer:

  1. Gott att den där jäkla hostan börjar ge sig. :)
    Sen så är väl ändå våra bloggar just "där" som vi kan skriva om allt?
    Häva ur oss... Och passar det inte så kan man ju alltid sluta läsa, eller hur?
    Nä jag gillar rakt upp och ner inlägg. Polerad yta är för fb. (där är dom flesta status uppdateringarna äckligt käcka och präktiga)
    Kram på dig du gula kvinna!

    SvaraRadera
  2. Jag är vit som ett spöke eller röd som en kräfta, aldrig brun. Den enda gång jag provat bus blev jag flammig i stället, så jag har inte gjort om det...

    SvaraRadera
  3. Jag använder oxå den produkten...med gott resultat tycker jag. Det finns andra "bus"-produkter som luktar sämre än denna. Jag brukar alltid tvätta händerna efter insmörjning, för att slippa gula handflator... Ett tips! =)
    Kram Mariah

    SvaraRadera
  4. Nämen och jag som provat den och inte märkt någon större skillnad alls. Fast andra bus produkter tänker jag aldrig mer använda. Ser för jävligt ut när det missfärgar.
    Kram

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare