söndag 9 december 2012

Astas adventskalender. Den 9:e december

Tänkte köra en serie. Från 1:a dec till julafton. En riktig bloggutmaning till mej själv. Adventskalendern kommer att bestå av människor som inspirerar mej. Eller som jag tycker är duktiga. Eller snygga.
Människor jag gillar helt enkelt. Jag kommer att blanda kända och privata godingar.
Välkomna till Astas adventskalender.

Den 9:e december. Jag ger er... 

Darin Zanyar. Född 1987... lilla gubben... med sitt stora genombrott i Idol 2004.
Den lilla söta grabben med tandställning och en en gyllene röst som slog igenom och som har fortsatt att växa som artist och man.

Egentligen inte den musik som jag lyssnar på allt för mycket men ingen människa kan ju vara immun mot hans utstrålning som är enorm.
I "Så mycket bättre" imponeras jag över vad han hunnit med ändå under rätt få år, vilka texter han skriver och vilken artist han faktiskt är.
Å han är ju såååå vacker denna man. Gud var på gott humör när han delade ut egenskaper på Darins dag.

Född i Sverige med ursprung från Kurdistan.
Jag är så glad över att han är född och bor just här!

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig kollat på Idol eller liknande program så de flesta av de artisterna är ett enda stort vitt fält... Om de inte är med i mello förstås, då lär jag mig vilka de är...

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare