torsdag 13 december 2012

Tulo mellan knäna flickor

 
Lite dålig respons idag kan jag tycka på mina tre inlägg som jag i eget tycke fick till ganska bra.
Men men, det är många som har läst i alla fall och det är huvudsaken.
Jag vill betona att  jag inte mår särskilt dåligt, även om man kanske kan tro att jag sitter här å slår mej själv med en stekspade i plåt, när man läser men nej... Det är en rätt bra dag.

Fast jag tänkte att vi skulle prata vidare om det här med slampor...
Det Millan... vid sidan av rasismen... är ännu ett ämne jag kan gå igång på.
Kanske blir det oxå lättare för er att tycka nånting om jag inte håller en så privat ton?
Slampor var det ja.
Finns det nåt fulare ord? Nåt smutsigare?
Ordet slampa står nästan lägre i rang än hora... för hon tar ju betalt och är ofta tvingad av nån elak hallick.
Vad är då en slampa?
Tja, en slampa är väl en kvinna med stor å god aptit på sex och karlar.
Den kvinnliga motsvarigheten till "en riktig karlakarl", en player el en casanova.
Lite skillnad i värdeladdning där kanske?

För det är ju så... medan 2012 närmar sej sina sista flämtande dagar och en dryg vecka innan jorden för övrigt sägs ska gå under enligt Mayaindianerna att när kvinnor har mycket sex och många partners då är det fult, när män har det är de erfarna och eftertraktade.
Nu har ju inte jag direkt det problemet... en omättlig sexlust. Mitt problem är väl närmast det motsatta, men om... om...jag nu hade det så hade jag väl bara varit att gratulera?
Nej, tydligen inte.
Är inte det märkligt?
I ett land där vi slår oss så för bröstet kring att vara världsbäst på jämlikhet.
I en kultur o en religion som sägs vara så kvinnovänlig... till skillnad mot andra då.
Där är det fulaste en kvinna kan vara en slampa/ en kvinna med god aptit på män.

Det är ju helt sjukt!

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om att det är skrämmande med synen på kvinnlig sexualitet/lust. Och skenheligt. Och jag jobbar med detta dagligen i skolan..

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jag tror... nej vet... att du är strålande på det. Kram

      Radera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare