onsdag 26 november 2014

Asta recenserar Kärcher fönsterputs



Jag har fått en ny hobby!
Tänk att man i alla år våndats för det här med att putsa fönster och så kan det vara så jäkla roligt!
Här har man stått med iskalla händer, skitigt vatten, spill, rinn och ett evigt jävla torkande med trasor å tidningspapper, en ständig ångest inför det ochså finns Kärcher fönsterputs?!
Alla borde äga en!
Det borde vara lika självklart bland en kvinnas ägodelar som en Pink rabbit för bövelen!
Jag är kär!
Denna makaper är det bästa som hänt mej sedan jag köpte mina Ecco Gortexkängor förrförra året.

Kärcher WV 50

Pris: Mellan 600-700 kr
Användarvänlighet: Väldigt enkel att använda
Resultat: Betydligt bättre än när jag gör det manuellt. Inget dropp överhuvudtaget. Minimalt med ränder.
Upplevelse: Kul, enkelt och snabbt
Betyg: 5/ 5

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Min syrra har rekommenderat den där oxå, men i min familj har vi tydligen valt en annan lösning - vi putsar inte fönster... Vi har inte putsat dem på sex år, inte sen vi flyttade hit...

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare