måndag 17 november 2014

Dagens oglammiga tips



Ett väldigt oglammigt men skitbra tips vill jag ge er denna regniga novembermorgon.
Upptäckte det av en slump när vår vanliga tvål var slut.

Natusan baby mild care top-to-toe luktar läskigt oparfymerat men man vänjer sej.
Den är lika mild som vanligt vatten att få i ögonen men härligt tjock i konsistensen (jag hatar för tunn och rinnig tvål) och ger ett härligt skum.

Den rengör effektivt och känns väldigt snäll mot huden.
Med tanke på allt annat man jag har som luktar (lotion, deo, parfymer) kan jag tycka att det känns skönt med nåt doftfritt.

Ge Natusan en chans, ni kanske gillar den lika mycket som jag. Å vill man (jag skiter i sånt) kan man ju hälla över den i en snygg tvålpump.

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Hej Asta!
    Jag försöker hitta någon kontaktuppgift till dig. Jag är journalist och söker dig för ett speciellt ärende. Vill du kontakta mig på petrawestlin@gmail.com så berättar jag vad det gäller. Tack. Vänliga hälsningar Petra

    SvaraRadera
  2. Finemang tips A! Hoppas du har det helt ok denna regniga och aptrista novembermåndag!

    Kram

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare