söndag 30 november 2014

Tips på röd liten trasa

Blus

Den här blusen slog jag till på och köpte här om dagen på Kapp Ahl.
Ord. pris 299 kr men det var rea med 30% så priset var ganska hyfsat.
Knapparna går att öppna men det behövs inte för man kommer lätt i den ändå.
Armarna är trekvartslånga. Den är stor i storleken, jag köpte small och den är verkligen luftig
Länk finns här.
Den väckte inte alls någon himlastormande kärlek, men den är väldigt mycket "jag" så jag slog till i alla fall.
Å DET är jag glad för, hade den igår till ett par svarta jeans och kände mej alldeles lagom fin.
Rött är verkligen min färg och tyget är tunt och svalt och kommer funka lika bra till ett par jeansshorts till sommaren.

Första advent idag. En stilla söndag.
Jag har precis gått en kylig runda med min polarinna och våra hundar.
Mini sitter och dekorerar gamla skokartonger med Kalla Ankautklipp och limlack.
Det blir jättefina boxar.
Maken går i morgonrock och golvet är... igen skitiga som fan... trots att jag dammsög igår.

Antingen har jag blivit väldigt tråkig det sista eller ni väldigt upptagna.
Jag försöker variera mina inlägg men ingen kommenterar ändå och färre än vanligt läser.
Lägger ingen anklagelse i det, jag hör inte själv till de flitigaste att kommentera men i mitt kommentarsfält är det en stor skillnad.
Kanske behöver ni en liten paus från Asta Pastasson?
Jag börjar jobba imorgon igen och kör igång hårt med en sexdagarsvecka så det kanske passar bra.

Puss å ljuvlig första advent på er/ Asta

Här med nya blusen.

3 kommentarer:

  1. Jag skulle skriva häromdagen att jag tycker om när du har semester för då får jag mer att läsa! Så vi (i alla fall inte jag) har INTE fått nog av fru Pastasson! :-D

    SvaraRadera
  2. INTE jag heller!
    Alltid läsvärt tänkvärt bra!!!
    När jag sätter mig , läser jag alltid - kommenterar sällan... förlåt!
    Lovar bot å bättring ;-)
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Din blogg er den beste, leser hver dag!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare