onsdag 11 juli 2012

Bloppis

Kate Moss "Loveblossoms" parfym. 30 ml. Oöppnad förpackning.
100 kr.



Röda sandaletter. Ej riktigt läder el trä sula, men söta.
Knappt och helt obetydligt använda, de är lite för små för mej. Stl 38 men liten i storleken. 



Ja, vad kallas den här modellen på skor?
Converse inköpta i USA... Las Vegas om vi skall vara petiga.
Mini gick inte igång på modellen. Sparsamt använda... 2-3 ggr kanske.
Det står slt 7,5 i. Ungefär som en 40:a skulle jag tro.
100 spänn.



Rätt söta stövletter i rött läder. Jag går dock inte riktigt igång på rosetten där, men det kanske du gör. Använda en gång. Stl 38:a.
100 kr


Svarta Converse. Stl 4 (ungefär en 37:a). Använda enstaka gånger... kanske 5-6. Tyvärr för små för mej.
150 spänn.


Röd skinnimmitationvätska. Enkel modell. Aldrig använd.
50 spänn.


Hojta om du är intresserad av något. Köparen betalr frakten.

Puss/ Asta

7 kommentarer:

  1. Vill nog ha de svarta Conversen till dottern. Måste bara kolla vad det står för stl i hennes andra. Återkommer!

    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Det står tyvärr 4,5 i dotterns Converse så då lär dina bli för små även för henne, tyvärr...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tusan att vi inte har samma skostorlek ( har 40) för det var fina röda skor, speciellt de där stövel liknande. Lagom klack. Väskan var också fin, samtidigt som jag blir lite sugen på parfymen men det är så svårt att köpa just parfym för jag är så känslig för vissa dofter. Jätteroligt med bloppis! Är det okej om jag apar efter? Tänkte sälja mina USA linnen och liknande. Är du förresten med i Vuxen loppisen i Halmstad ( många från Falkenberg är det) där det finns MASSOR med loppis fynd? Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maria. Ja apa efter du,det går bra. Jag kom ju inte precis på idén själv. :)Kram

      Radera
  4. Hoppas din bloppis ger lite Gotteintäkter!! Håller tummarna!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Synd att de röda sandalerna var för små, jag hade tagit dom direkt !! Men står stadigt på jorden i strl 40.. :(((((( F-------------------n... :(
    Hade dessutom verkligen behövt dom men så är det.
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare