söndag 22 juli 2012

Pics



Det har varit ytterligare en intensiv dag å jag är så in i bänken trött och fylld på olika känslor, men mer om det i ett eget inlägg. Tänkte visa er några foton från dagen. Några av mina nära å kära...


Här nedan ser ni dotter nr II med pojkvän. De blir alltid sjukt bra på kort.
De var här å ville titta på nytillskottet Gottfrid så klart.


Så var oxå mamma som kom över dagen. Detta är en av Märtas  stora favoriter i världen.


Turturduvorna nummer ett... Mini å hennes fästeman. De ser faktiskt alltid så där kära ut. 


Sonen. Mannen i mitt liv... ja, innan Gottisen kom nu då och konkurrerar om platsen :)


Här är jag helt osminkad och med en vaknatt skriven över hela ansiktet.
Gamla tanter ska inte ha småbarn sa min kompis Cissi å det ligger nåt i det.
Med min lille bebis


 Gammeltanten. Gud, så stooor hon gick å blev plötsligt.


Bedårande lillkillen som till och med pappa i familjen gosar med å lyfter upp i famnen stup i ett.
DÅ är man bannemej söt! 


Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Åh, vilket lysande foto, det där sista! De andra var fina också. Men det sista!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare