måndag 9 juli 2012

Romeo å såna prylar


Bild: Lånad på nätet

Köpte... nästan... den röda klänningen från Indiska (ett par inlägg ner.)
Den är så underbar!
Var inne på sidan, gjorde beställningen, valde faktura, skrev in mina uppgifter å när jag skulle trycka på "sänd" så klickade jag bort det istället.
Den kom upp i nästan 400 kr med frakt... småpotatis kanske en del tänker... men jag behöver verkligen ingen mer klänning. Jag hinner inte använda de jag har eftersom solen fan aldrig skiner i den här stan.
Jag behöver hålla i pengarna inför Gottfrids ankomst å imorgon måste jag handla både hundfoder och ny Moroccan oil (det är ett elände att skaffa sej en massa laster som man sedan inte kan leva utan.)
Men! Visst var det duktigt att ångra mej/ komma till sans i sista sekunden.
Plötsligt händer det...
Men det är klart, har jag någon hemlig beundrare som känner att den lilla trasan är hon banne mej värd så blir jag ju inte ond på er om ni köper den till mej.
Stl M då om jag får be.

Tja, annars gick jag en lång å rask promenad och trots att det blåste å var mulet var det ganska varmt å alldeles underbart. Kände hur jag blev av med ett par kalorier där.
När jag kom hem mölade jag i mej ett halvt rör Pringles chips och drack en folkis...och så var det spolierat.
Med råge.
Har lackat naglarna med i ett av mina favoritlack just nu. OPI's  Romeo & Juliet  (se bild.)
Fick det av sötaste Jai på jobbet när jag fyllde år.
Duttade på lite på fossingarna oxå. Jooo Ergo, fötter är vackra  kroppsdelar.

Nu ska jag gå å försöka knyta mej. Ska upp klockan 05 imorgon oxå.
(Madremia.)
Är ni sugna på dagens Gottebild innan? Då får ni den HÄR.
Ja men han är U N D E R B A R
Natti natti

Puss/ Asta

Foto: Love hurts ;-)
Bild: Kicki Engman

4 kommentarer:

  1. Åh vilka sötnosar till valpar! Har en kollega som har två stycken! Riktiga finingar!

    YAY, hahaha, nu var du duktig som klickade bort den! Satt själv och skulle klicka hem en turkos maxiklänning (Odd Molly Taada Long Dress). Tänk så snyggt mot solbränd hy =) Hittade den på REA, ett KAP! Men i sista sekunden gjorde jag samma sak som du! Nej, vi får peppa varandra! Inga fler klänningar i våra garderober =)

    Det knallröda håret har min dotter! Hon är så cool och jättefin i det! Ta och färga håret rött i stället för den röda klänningen.

    Nattinatti, sov gott! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna. Då har vi varit duktiga båda två då. Fast jag vågar inte riktigt blåsa "faran över"än för jag är å kikar på den där klänningen titt som tätt. :)
      Kram

      Radera
  2. Ohh, söta valpar! Och duktiga du som inte genomförde köpet... Själv känner jag att jag borde shoppa på mig några fina sommarklänningar, tror det är tröstshopping för att jobbet är piss och jag inte fick det kuliga jobbet jag sökt....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Freja. Men uff vad tråkigt att du inte fick jobbet.
      Deras förlust först å främst men tycker ändå synd om dej.
      Att shoppa får alltid mej på gott humör. Dessvärre behöver jag fylla på den där "fixen" allt som oftast. :)Kram

      Radera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare