fredag 21 september 2012

Ett sånt bra ordspråk

 

Nej, egentligen är detta ingen skitdag... bortsett från att vädret är riktigt pissigt... eller ja, egentligen vet jag inte om den är bra eller dålig för Gottfrid, Märta å jag sov alldeles för länge och jag har bara hunnit vakna och hinka kaffe samt undra var tusan Maria är. Hon har varit osynlig på både fb och bloggen sin i nåt dygn och det är inte likt henne?!
Nej, jag la in bilden bara för att jag tycker den är såååååå bra. Men visst ÄR den?!
När man har en riktig skitdag, oro omkring sej å allt bara går åt helvete så är det lätt att känna att hela livet suger.
Men låt oss leva livet dag för dag mina vänner.
Oavsett hur idag är så kanske imorgon blir fantastisk!

Jag jobbar hela helgen så jag misstänker att så där våldsamt många fantastiska saker kommer inte att ske just i helgen, men man vet aldrig.
Igår däremot var en riktigt trevlig dag.
Jag var ledig och min finaste Cissi kom hit.
Det var väl typ vid förra istiden vi sågs.
Men nu träffades vi och babblade om allt som hänt sedan sist.
Vi gick ner till havet med vovvarna, drack vin en helt vanlig torsdag och jag bjöd på korvstroganoff som är en av världens mest underskattade maträtter.
När hon gått hem såg jag å maken på hockey när Frölunda reste sej från 1-3 och vann med 7-6 mot Modo. Onödigt spännande hockeymatch.

Nu måste jag in i duschen å sätta lite fart här.

Puss/ Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare