tisdag 18 september 2012

Oj så gulliga ni är...

 

... Tusen tack för responsen på mitt "frågeinlägg" lite längre ner.
Så himla många frågor blev det ju inte men ni kommenterade flitigt i alla fall och svarade snällt på mina frågor. Ni är världens bästa!!!
Jag ger det dagen om fler vill svara/ fråga.

Intressant att så många verkar gilla "dagboksinläggen", eftersom jag själv tycker att det finns rätt få bloggare som i längden gör det intressant så tog jag kanske felaktigt för givet att mina läsare kände likadant och jag har alltid lite dåligt samvete när ni serveras för många sådana på raken.
Sen går det ju så klart inte som bloggare att BARA lyssna på vad läsarna vill ha, ni är för många och tycker för olikt helt enkelt.
En del tycker säkert det blir för mycket hundinlägg... vet inte om jag själv skulle velat läsa hundratals inlägg om sköldpaddan Sture, burmakatten Sven, hästen Olof... samtidigt finns det många som önskar sej FLER inlägg om Märta & Gottfrid.

Idag är sista semesterdagen. Egentligen skulle jag ha varit ledig imorgon också men den dagen bytte jag i samband med att valpen kom hem och jag skulle vara ledig då.
Så det blir till att köra ett kvällspass imorgon. Å missa Bonde söker fru å Dallas.
Kan nåt sånt verkligen klassas som ett i-landsproblem?
Sen är jag ledig på torsdag igen innan jag arbetar helgen och en tuff höst rullar igång.
Blir trött bara jag tänker på det.
Men idag är idag. Idag skall njutas till fullo av tvätt och duggregn.
Ska åka å handla mat med.
"Men du hade ju inga pengar?!" tänker kanske näsvisa läsare nu.
Nej, men jag fick låna. Av äldsta dottern!!! Hon som själv aldrig lånat pengar av mej!
Känns "så där"... men va fan, bättre att hålla det inom familjen än att söka upp Cash Buddy.
Jag får väl försöka kompensera det där på nåt vis senare.

Nu väntar duschen.

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Jag tänkte skriva ngt jättetänkvärt här, men så började jag skratta åt bilden år Gottfrid och kom av mig :-) Trevlig tisdag.

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare