lördag 8 september 2012

Morning my sunshines





Åhhh vilken morgon!
Torkat två pölar kiss å tre högar (väldigt illaluktande) skit.
Nog snudd på rekord.
Gottfrid hänger mej i hasorna hela tiden, skäller å lever om.
Å fäller bak öronen å viftar lyckligt på svansen när han blir tilltalad.
Söt som få, men jag har huvudvärk.
I natt har jag verkligen "sovit med hundar." Gottfrid ville under huden och låg med nosen hårt intryckt i min armhåla. Märta låg i utrymmet bakom mina knän.

Maken å jag hade bf igår. Bf som i barnfritt.
Vi pratade nog mer i går kväll än vi gjort på hela sommaren.
Satt i köket och drack lite vin och pratade om polisens användning av infiltratörer i princip mellan kl 20 och 01. Ehhh... jo, det är sant. Å det var dessutom trevligt.
Jag har läst Infiltratören för länge sen och han har precis läst Hanteraren båda handlar ju om detta ämne.

Idag kommer dottern och hennes nyblivna make.
Jag tror att jag får sätta fart. Ska fina till mej lite, valla hundar, handla och förbereda mat å fika.
Annars tänker jag ägna mej år To Do listan som är på bilden under semestern.
Det är nog den bästa... och viktigaste... lista jag sett.

Då så. Asta säger Godmorgon.

Puss/ Asta

Ps. Glöm inte att anmäla dej till Bokcirkeln några inlägg nedan om du vill vara med

1 kommentar:

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare