onsdag 9 juli 2014

Lite mer godis ladies



Ännu lite ögongodis. Ännu en av skådisarna i Johan Falk filmerna.
Alexander Karim heter go biten.

Skulle inte du bli lesbisk? kanske någon undrar nu.
"Var det inte Asta som skulle läsa den där flathandboken?"
Lugn bara luuugn (som Johan Falk skulle ha sagt), vi är ju inte där ännu.
Recensiondags är inte före den 20:e juli.
I den vevan lägger jag kanske upp några heta bruttor. Vi får se...

Nej, jag har inte blivit tantsjuk. Men jag som senaste året kanske sett tre filmer och som i stort sett aldrig ser på tv har nu sett Falkfilmer tre dagar på raken.
En liten semesteraktivitet.
Semestern rullar på, och jo då, semesterångesten oxå.
Den där känslan av att dagarna går och jag njuter inte tillräckligt. Gör inte tillräckligt med somrigt.

Men idag har jag äldsta dottern här och barnbarnet Ängla.
De sover över.
Det är kul att se kusinernas reaktion på varandra.
Ängla pussar på lill-Noah och Noah flinar mot stor-Ängla.
Å när Ängla ger ifrrån sej det minsta gnäll så börjar Noah sympatigråta.
I morgon hoppas jag vi kan gå å bada lite.
Å så ska tanten få nya fransar.

Korta inlägg numera. Det blir så när annat tar plats.
Hoppas ni har det fint i värmen.

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Vad underbart med underbaringarna - barnbarnen! Annars måste jag säga att det är tur att smaken är som... Ja, du vet! Och så ses vi på torsdag! Puss

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare