torsdag 10 juli 2014

Utmaning å bildbomb

Dags för en liten utmaning. Lägg ut en bild tagen relativt nyss... ska vi säga, sista månaden? för samtliga underrubriker.
Eller oxå njuter ni bara av mina bilder.

Lägg ut en bild...

... som utstrålar LYCKA
(grå utväxt å synlig snuspåse till trots, detta är en ljuvlig bild av lycka på mej å min prins när han naggar mej i kinden)

 

... en där du tycker du är FIN
(inte märkvärdigt "fin" men jag tycker det är en fin bild för att det är så jag ser ut varken mer eller mindre.)

 

... en bild av KÄRLEK
(bilden talar för sej själv. Vilken lycka.)

 

... SOMMAR
mer sommar än jordgubbar blir det inte)

 

... en bild som symboliserar IDAG
(eller nästan varje dag, min prins å havet.)

 

... en bild som gör dej GLAD
( två av pojkarna i mitt liv.)

 

... en bild av NÅN du älskar
(en till av männen i mitt liv.)

 

... en bild av NÅGOT du älskar
(ängarna, hagarna, kossorna å hästarna.)

 

...TACKSAMHET
(jag ÄR privilegierad)

 

... JULI
(yiiha)

 

Japp. Det var det.

Puss/ Asta

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Älskar se bilder på Noah och Gotte, vilka små sötnosar!

    SvaraRadera
  2. Älskar alla dina bilder men den första är bäst ♥ Så naturlig vardagsbild utan försköning ♥ Hade du inte nämnt snuspåsen så hade ingen sett den =) Bilden utstrålar så mycket mer ♥ kram

    SvaraRadera
  3. Ett inlägg man blev GLAD av!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare