söndag 10 juni 2012

Favoritlacket framför alla andra just nu...



... heter MaX Factor Glossfinity Nr 165 Hot coco och kostar under hundralappen.
Jag fick mitt av äldsta dottern i födelsedagspresent.
Det har en cool gråbrun färg, påminner mkt om IsaDoras Muddy water men är mer tunnflytande och inte lika kletigt.
Täcker snyggt med 2 lager.
Rekommenderas starkt om man som jag inte riktigt går igång på allt det här färgglada i regnbågens alla färger till vardags.
Nu har jag iordninggjorda naglar på både händer å fötter. Känns nice.

För övrigt måste jag säga efter att ha använt min Sensai bronzing gel att den är fantastisk!
Underbar!
Snygg, naturlig,smickrande bränna. Plockar fram det bästaa ur din hy utan att du ser spacklad ut.
Vet inte när jag blev så kär i en skönhetsprodukt senaste...jo, det var nog ett år sen när Moroccon oil kom in i mitt liv.

Puss/Asta

1 kommentar:

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare