tisdag 19 juni 2012

Halvvägs in i semestern...



... tänkte jag att jag skulle summera lite.
Ingen stranddag. Inga spännande utflykter. Ingen passion.
Ingen...

Nej men hör ni, jag har det ganska bra ändå.
Visst hade jag velat ha lite av ovanstående och inte minst lite annan värme än den vi hittills har känt av men ändå.
Jag har...

♥ Haft långa sköna sovmorgonar
♥ Varit uppe sent om kvällarna
♥ Druckit vin när jag känt för det
♥ Träffat vänner på ett friare sätt än när jag jobbar
♥ Grillat några gånger
♥ Tagit långa sköna promenader
♥ Haft sex
♥ Läst böcker
♥ Skrivit brev
♥ Varit i Göteborg på mysdag med 2 av döttrarna och shoppat
♥ Rensat garderoben
♥ Städat bilen
♥ Ätit jordgubbar
♥ Bakat bullar

Ja men ni ser, haft det ganska bra.
Idag är jag oxå alldeles extra fantastiskt kär i min make.
Säga vad man vill om hans ordningssinne och det ena med det fjärde men han GÖR ändå ordentliga "uppoffringar" för mej när det verkligen gäller.
En STOOOR STOOOOR sak är påväg att hända i mitt liv.
Det gör mej upprymd, nervös, lycklig, skrajsen men framför allt längtar jag så oerhört mycket.
Snart sker det :)

Puss/ Asta

3 kommentarer:

  1. Alltså, hallåååååååå!! Vad är det som skall hända?? Nu blev jag hur nyfiken som helst.. Men är du glad, blir jag glad! Härligt!

    SvaraRadera
  2. En liten valp på ingång kanske...?!?!?

    SvaraRadera
  3. En valp ingång, vi kan väl inte

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare