onsdag 8 augusti 2012

Asta testar smink



Unnade mej en ny ögonskugga idag på ICA. 95 kr.
(Det är min glädje å mitt fördärv att de säljer smink i mataffären.)
Använder sällan ögonskugga då mina ögon av nån anleddning alltid tåras och efter en timme har sminket flytit runt och ser förjävligt ut...

Men denna blev jag sugen på, fanns i massor av fina färger och jag valde mellan denna (bronze) och en intensiv lila färg. Det sägs att alla ögonfärger blir vackrare av lila make up...
Till slut tog jag denna lite diskretare och jag är såååå sugen på att testa den, men det blir inte idag när jag är sjuk och både ser ut å känner mej som ett ras. Eller en hel jordbävning om vi ska vara sanningsenliga.

Den sägs sitta som berget och av det jag testade på handryggen så verkar det stämma.
Återkommer med betyg i frågan när jag testat några gånger.

Puss/ Asta

1 kommentar:

  1. Ser fram emot testet! Är själv otroligt dålig på det här med ögonskugga. Verkligen. Men lila är grymt snyggt!

    Kramar

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare