lördag 4 augusti 2012

Tacksamhetslista

Idag känner jag mej så full av tacksamhet.
Så lugn, så lycklig. Nej, jag har inte vunnit storkovan eller nåt annat stort... Jag är"de små tingens flicka" vet ni. Idag är jag tacksam över... ♥ Gottfrid äter med god aptit sedan vi bytte foder ♥ Märta är glad och pigg. (Vad hade jag gjort om hon dött ifrån mej?!) ♥ Vovvarna är så himla fina ihop. De leker allt mer och verkar faktiskt gilla varann. Jag har inte sett Märta leka så här på många år. ♥ Jag känner mej harmonisk. Har kontakt med min själ och med Gud. ♥ Jag är ledig! ♥ Det är hyfsat fint väder. ♥ Jag och min pappa är sams igen. Det är sååå himla skönt. ♥ Jag hade ett väldigt trevligt samtal igår. ♥ För en stund känns livet lugnt, tryggt, bra. Puss/ Asta

5 kommentarer:

  1. Åh, underbar bild! Härligt att du är i takt med dig själv. :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Så underbart! Aha han gillade bara inte fodret där ser man. Hoppas du har en toppenkväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart! Så det var bara fodret han inte tyckte om :-) kräsen grabb. Hoppas du har en toppenkväll. Kram

    SvaraRadera
  4. *ler* Se där!!!! Underbart A!!! Så skall det kännas! <3

    SvaraRadera
  5. Åhh..Vad härligt det låter och vilken fin bild på dig och ena vovven, lite längre ner..Kram på dig!!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare