fredag 3 augusti 2012

Pics igen då

Vi kör några bilder till...
Jag har haft några härliga timmar i trädgården med hundarna efter att jag kom hem.
Dom har lekt å gosat med både varann och med mej å jag har sippat på ett glas vin och känt mej så nöjd över att vardagen äntligen börjar ta plats. Märta mår bra, är piggare än på länge och hundarna kommer fint överens.


Hur många klor har jag klippt under mina 21 år som hundägare?
Ingen aning. Jag har aldrig haft hundar som konstrat kring det, allt handlar om att vara lugn å trygg när man klipper första gångerna, men ändå tycker jag att det är liiite liiite obehagligt.
Nu är de i alla fall klippta å snygga.


Lillfis ligger å sover... kanske är det fusk att klippa klorna då, men det gjorde jag i alla fall.


Tadaaaa, världens sötaste lilltass med korta klor på. 


God natt på er vänner.
Puss/ Asta

1 kommentar:

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare