måndag 27 augusti 2012

Jag ska unna mej att frossa i det som jag mår bra av nu när det svajar...

 

♥ Märta
♥ Gottfrid
♥ Mina barn
♥ Några av mina vänner
♥ Några av mina kollegor
♥ Somliga av mina bloggsystrar
♥ Den annalkande hösten
♥ Shopping (dessa urtjusiga kängor har jag unnat mej idag. För att jag var värd dom helt enkelt.)
♥ Promenader
♥ Att skriva av mej
♥ Unna mej långa varma duschar
♥ Ligga kvar i sängen  på madrassen å vakna till i lugn å ro
♥ Ett gott glas rödvin
♥ Böcker
♥ Brevskrivning
♥ Havet
♥ Lediga dagar
♥ Stundande semestern
♥ Choklad

Å ignorera...
... oron i magen, munsåret på läppen, den sipprande känslan av olust och att inte ha harmoni i tillvaron.

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Det blir bättre imorgon kväll när Märta är hemma igen !!!!

    SvaraRadera
  2. Tack anonym. Ja jag längtar så 24 timmar framåt. Tack för omtanken.

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare