måndag 20 augusti 2012

Asta testar smink



Minns ni att jag inhandlade mej två ögonskuggor från Maybelline i min ICA affär här förledes?
Color tattoo 24. Ett i bronze och ett i lila.
En creme ögonskugga i intensiv färg som lovar sitta länge.

Nu är det dax för recension.
Jag har använt dem i stort sett dagligen sedan jag köpte dem.
Använder annars sällan ögonskuggor då mina ögon alltid börjar tåras och så geggas hela härligheten ut så jag ser ut som "Greta 82 år."

Men dessa är JÄTTE bra!
Enkla att arbeta med. Ett lager ger diskret färg, ett till blir betydligt intensivare.
Kanske skulle jag inte vilja påstå att de sitter i 24 himmar men de håller (om än bleknar lite) på ett snyggt sätt hela dagen.
Kort sagt är det en riktig hallelujaprodukt!
Billig.
Bra.
Snygg.
Jag vill ha fler färger.

5 ♥ / fem möjliga.
KÖP!!!!

Puss/ Asta

1 kommentar:

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare