torsdag 11 augusti 2016

Män å deras penisar



Alltså män å deras penisar. Kan vi snacka lite om det?
Män är ofta  sjukligt besatta av sina kisseslangar och de tror alldeles för gott om den.
De tror den är jättestor, de tror att de har en sats som är flera deciliter och de tror att vi kvinnor blir alldeles till oss i trasorna bara av att se den!
Jag har sett män visa den obedd för mej på alla tänkbara ställen. På krogen, på promenad, på stranden. En vän till mej berättade om när hon å hennes kollegor, varav en man, var ute på after work och en av kvinnorna plötsligt får sin kollegas penis i handen bara så där. Som en liten present.
Jag tror inte hon blev så glad. Vi kvinnor blir sällan särskilt smickrade över sånt där.
Och under sexakten så finns det en sak som är mer tändande än en partnens kropp... att SE den egna penisen in action. Ingenting får en man att gå mer i spinn än att höra dirty talk i imponerande ordalag om sin petterniklas.
Suck.

Jag läste nån undersökning som gjorts där kvinnor uttalat sej om att väldigt många män ville komma i kvinnans ansikte och ha analsex på första dejten.
Har ni karlar ingen skam i kroppen? Vad får er att tro att kvinnor vill leka porrfilm på första dejten?
Samma undersökning visar att män är förhållandevis ointresserade av huruvida kvinnan kom utan samlag handlar om den egna tillfredsställelsen.
Jag var på en tjejfest en gång där vi drack en del sprit och började tala sex.
Det visade sej att samtliga kvinnor haft analsex.
Det visade sej att ingen av kvinnorna haft det för sin skull.

Varifrån har de fått den här verklighetsfrånvända idén om att deras penis är guds gåva till kvinnan?
Med skammens rodnad på kinderna misstänker jag att det delvis är från mödrarna och mormödrarna.
Lilla Noah har... ta daaa... en kisseslang och den är världens sötaste.
Som en knubbig och mycket liten elefantsnabel.
Han går jämt runt å drar i den och mormor kommenterar den dagligen.
"Åhh, vilken söt liten kisseslang, får mormor äta upp kissslangen."
Jag säger inte så till Ängla. "Åhh vilken söt liten snippa" har aldrig kommit över mina läppar.
Trots att jag nog tänker mer genus än de flesta mormödrar.
Och när pojkarna växer upp och blir till unga män vidhåller kvinnorna det som deras mödrar och mormödrar påbörjat. Att berömma, imponeras, aldrig någonsin säga att deras penis är rätt tanig eller att den inte kan sitt jobb.
O nej. Vi fejkar. Vrider oss i låtsaspassion. Suckar å smackar å pratar snusk.
Eller, handen upp på er kvinnliga läsare som inte fejkat orgasm nångång.
Många män är påfallande kassa i sängen och i synnerhet i början av relationer eller vid engångsligg.
Att ha one night stands kanske är spännande (vad vet jag, jag har varit gift sedan urminnes tider) men det är knappast någon sexuell hänförelse.

Dessutom. Visst är de rätt fula? Penisarna alltså. 

Puss/ Asta

4 kommentarer:

  1. Nä, där håller jag inte med dig...
    Tycker att ett riktigt praktstånd är såå läckert....
    För det är ju JAG som är orsaken.....
    Å jag har faktiskt aldrig fejkat en orgasm...
    Å ursäkta men vad är ni för menlösa mähän till kvinnor som inte säger ifrån om ni inte vill nånting??
    Varför fejka att det är bra?? Du lurar både dig själv å mannen med det...
    Du skrev för lite sen att du hade 2000 orsaker att hata män....
    Jag beklagar verkligen dina upplevelser, det gör ont i hjärtat många ggr att läsa det å med senaste kommentaren från din s k pappa förstår jag dig.
    Jag har 2000 skäl att hata kvinnor för det finns inget värre än en skock kärringar...
    Manipulativa, skenheliga, baktalande människor....
    Vänligt leende å är sååå förstående för att sen snacka skit bakom ryggen på dig..
    Jag blev sextrakasserad i hela 8an å 9an. Det var min s k "bästa kompis" som spred ut ett rykte som alla, både tjejer å killar hängde på.
    Sen dess har jag aldrig gett ett förtroende till en kvinna, jag har inte i hela mitt vuxna liv haft en riktig väninna.
    Jag skulle aldrig avslöja nåt privat för en kvinna som sen kan användas mot mig för det kommer det att göra.
    Det är väl nu, i en ålder av snart 50 år som jag börjar inse att det finns bra kvinnor oxå men för privat blir jag aldrig med dom.
    För mig är män raka, ärligare å jag har nog ett mer manlig sinnet., intresse mm.
    Även i jobbet så jobbar jag bättre med män än kvinnor, det ska jävla gnällas å pipas över allt !!!
    Jag jobbar på sjukhuset för att jag måste, jag önskar jag kunde försörja mig enbart på fiskaffären men jag måste ha det jobbet oxå.
    Det finns bra tjejer där men dom är tyvärr i minoritet.....
    För mig finns inget värre än kvinnor i flock.


    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir så ledsen av din kommentar. Ledsen för att du aldrig fått uppleva den stora lyckan i att ha en kvinnlig bundsförvant. Att dela med sig av sitt liv till en väninna är något helt annat än att göra det med en man! Ledsen för att du verkar se ner så på kvinnor. Detta underbara släkte! Ledsen att du inte kan se vad det är som gör att många kvinnor fejkar orgasmer. Att det inte är av svaghet, för att man är något mähä. Om du haft nära kvinnor i ditt liv kanske du haft en annan förståelse. Skulle ändå vilja säga att det inte är för sent för dig. Att anförtro, våga lita på... det krävs träning. Det vet jag själv. Att få uppleva kvinnlig gemenskap kan slå den mest intensiva orgasmen. Testa! Kram Emelie.

      Radera
  2. Ja herre Gud! Alla dessa jävla kuk bilder som dom tvunget ska skicka. Blir så trött.
    Och vad är vitsen med att spruta i ansiktet? Aldrig att jag vill få makeupen och frisyren förstörd ������

    SvaraRadera
  3. Ha, ha... älskar de här inläggen! Personligen tycker jag nog att en penis kan vara väldigt attraktiv - OM, och enbart om, den sitter på rätt man. Jag tänder definitivt på att se min man naken, men däremot inte på okända penisar generellt. Och däri ligger kanske skillnaden. Samma sak med ansiktssprut. Nej, inte på första dejten, men med mannen jag älskar, javisst. För mig är sex så otroligt intimt förknippat med kärlek! Fast det där med analsex... nej, det skulle jag aldrig gå med på för någon annans skull! Det är ju min kropp det handlar om.

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare