fredag 23 maj 2014

Men detta är ju HELT otroligt...

 

Kolla in den här kommentaren...

Nu kanske jag raserar din upplevelse men...jag kände igen dig ;) först gjorde jag inte det men efter att ha sneglat i smyg så jo visst är det Asta!!! Du ser lite annorlunda ut i verkligheten! Har funderat på om jag hade erbjudit mig att betala även om du hade varit en "riktig främling" (du fattar vad jag menar) men jag kommer inte fram till något. Vill ju gärna tro att jag sagt så till vem som men är inte så säker, men du ger på något sätt ett så varmt och ärligt intryck så det kändes självklart att erbjuda dig hjälp :) kram Emma (o Hedda)

Det är ju HON! Det är ju DU! Tjejen från ICA.
Helt otroligt. Helt galet hur liten världen är!
Jag läste kommentaren, satt stum och bara stirrade på den i säkert en minut efteråt och sedan började jag skratta.
Vilken märklig slump. Å så galet kul att du läste och gav dej till känna här.

Här får du en ros. Och en kram. Och ett tack igen.
Åhhh vad jag är glad!

Puss/ Asta

5 kommentarer:

  1. Emma och Hedda kanske har gjort sig förtjänta av ditt hemliga bullrecept som tack. Hehehe

    SvaraRadera
  2. Du är kändis nu! :)
    /Emelie

    SvaraRadera
  3. Världen är så stor och samtidigt så liten! Vilken kul grej!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare