söndag 18 maj 2014

Söndagens lista

 

1. Bok som du läser just nu?
Bloggdalas "Kvinnan som klev till sängs ett år."

2. Senaste låt du nynnade på?
"Utan dina andetag" med Kent

3. Hur är du klädd just nu?
Grå Singoallatopp och svarta shorts

4. Märklig egenskap du besitter?
Jag kan (och gör det med) komma på låtar på i princip alla ord.
Om någon säger nåt enstaka ord el kort mening börjar jag ofta sjunga en sång med det ordet/ den frasen.

5. Vad står det i det senaste sms'et du fick?
"Grattis på födelsedagen, ha en bra dag. Roger" Från min morbror. På fel dag, precis som förra året... men rart ändå.

6. Denna dagens tre bästa?
Långrundan med Gotte. Mysstund med Noah. Sovmorgon.

7. På måndag, då ska jag banne mej...
Försöka komma igång med löpningen igen.

8. Vad åt du till middag idag?
Lasagne med sallad

9. Vad får du flest komplimanger för?
Min yrkesroll tror jag. Rätt ofta min klädstil. Sällan mina tuttar :)

10. Tre laster du inte vill sluta med?
Fisherman's friend, snus, behovet av frisk luft och promenader.

Puss/ Asta

2 kommentarer:

  1. Han är ju bara för söt!! Suga in underläppen sådär.. Lillplutten.. Du, idag åt vi middag på den indiska restaurangen i stan..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oopps.. För tidigt publicerad. Igen. Tänkte skriva att det var gudomligt gott.. Och kram

      Radera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare