tisdag 20 maj 2014

Säg hej till Karl-Otto



Säg "Hej" till Karl-Otto Hultström.
Men jag känner inte Karl-Otto Hultström tänker kanske du?

Nej, men då ska jag berätta.
Karl-Otto Hultström är 73 år gammal. Tidigare Moderat där han skämde ut sej med rasistiska å homofoba uttalanden och bytte därefter parti till... ta daaa... Sverigedemokraterna i Botkyrka.

Herr Hultström är känd för diverse grovt rasistiska uttalanden som att "araber är råa, primetiva halvmänniskor." Han anser att araber har en förfärlig kvinnosyn.

Hur är det med Hultströms egna kvinnosyn kan man undra?
Hyvens svensk och kristligt uppfostrad som han är, uppvuxen på det gamla folkhemmens tid.
Tja, han tillbringar semestern i Thailand där han rekommenderar andra att köpa sej en flicka samt informerar om vad det kostar. Mot att köpa unga flickor har han inga moraliska betänkligheter mot.
Samma Hultström lägger ut bilder då å då på sin blogg på en mycket ung och ofta avklädd tjej.
Läs mer här.

Så... Hej Karl-Otto Hultström.
Jag är säker på att Sverigedemokraterna är stolta över att ha dej som medarbetare.
Du är ett gubbslem och jag önskar dej en eländig ålderdom på nåt risigt boende för dementa där ignoranta undersköterskor struntar i om du skitit på dej!
Karma you know

Puss/ Asta

4 kommentarer:

  1. Karma is a bitch and she is out to get Hultström! Förfärliga åsikter han get luft åt!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Blir ju tyvärr inte förvånad. Till en annan grej- jag har tagit första lilla lilla steget mot att utbilda mig till ssk:-)

    SvaraRadera
  3. Du vet, det är ju så SD tänker sig att hjälpa till på hemmaplan. Så att inga behöver komma hit. Så de kan försörja sig där de bor... Ursäkta mig, jag kräks lite...

    SvaraRadera
  4. Håller med Freja, ska bara kräkas lite först...
    Att dessa äckel får uttala sig som politiker är så galet fel. Visst, jag fattar att han tillhör SD och att de har redan dragit till sig bottenskrapet bland politiker men alltså ändå... Det ska inte vara möjligt tycker jag i dagens Sverige att detta ska få ske utan konsekvenser. Men visst, läser om att nazisterna ska få komma in och tala i skolorna och att missnöjet mot SD är "felaktigt och odemokratiskt". Demoralisering big time känns det som!

    Hejja dig som lägger ut och låter ljuset hamna på allt som är galet!

    SvaraRadera

Välkommen att sätta ditt tassavtryck, ditt avstamp, ditt tyckande.
Bloggen är levande genom sina läsare